PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

Sunday, October 14, 2012

Rahsia Rambut LELAKI

Ilmu Firasat Melayu Lama –
Rahsia Rambut LELAKI




1. Rambut Lurus - Seorang lelaki yang bijak, selalu gembira, pandai bergaya, cepat cemburu, dan berpotensi dalam bidang kesenian.

2. Rambut Kerinting Tebal - Seorang lelaki yang kurang bijak, degil, cenburu kuat, romantik, banyak pergaulan dan susah dalam menyelesaikan masalah diri, tidak suka termenung,

3. Rambut Kerinting Negro - Seorang lelaki yang bijak, ego, cemburu buta, romantik, memilih dan mudah mengamuk bila susah hendak selesaikan masalah.

4. Rambut Ikal Mayang - Seorang lelaki yang bijak, berfikir sebelum melakukan sesuatu, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, dan mudah memaafkan seseorang dengan kesilapan lalu.

5. Rambut Halus/Lembut - Seorang lelaki yang bijak sangat, memilih, pemaaf, manja, tegas dan cepat melakukan perkerjaan dengan bersungguh-sungguh. cadangan bacaan : jenis-jenis seluar dalam lelaki

6. Rambut Sikit - Seorang lelaki yang bijak, sentiasa berfikiran negatif pada seseorang,ego, dan pandai membuka perniagaan walaupun kecil.

7. Rambut Perang - Seorang lelaki yang kurang bijak, berfikiran terbuka, pemaaf, sosial dan bijak lari daripada masalah.

8. Rambut Tebal - Seorang lelaki yang bijak, degil, cemburu, romantik, kasar, banyak kawan, dan pandai mengambil hati seseorang.

9. Rambut Kusut - Seorang lelaki yang sangat bijak, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, garang, susah memaafkan seseorang, dan pandai dalam mengurusan sesuatu tanpa pertolongan.

No comments:

Post a Comment

ShareThis

Lagi Info Menarik

.. ..

My Blog List