PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

Saturday, October 13, 2012

Petua Untuk Suami Memberi Alasan Kukuh Memadukan Isterinya


1. Isteri tidak mampu memberi zuriat. Kes seperti ini sering berlaku di mana isteri tidak mampu memberi zuriat kepada suami dan jalan terakhir untuk memperoleh zuriat dari keturunannya sendiri adalah kahwin lain. Pilihan ini biasanya mungkin boleh diterima dengan redha oleh isteri kerana isteri mesti ingin melihat suaminya memperoleh zuriat dari keturunannya sendiri.

2. Jumpa teman hidup yang dianggap mungkin lebih baik. Keberangkalaian itu ada, kerana ramai yang menyatakan sifat sebenar atau keserasian itu hanya timbul bila mana selepas berkahwin. Sebelum berkahwin pasti semuanya nampak baik sahaja. Tetapi selepas kahwin barulah dia tahu yang semua itu lakonan semata-mata dan mungkin telah tersalah pilih pasangan.

3. Jumlah kaum wanita yang ramai berbanding lelaki. Jumlah kaum wanita memang jauh lebih ramai dari kaum lelaki. Itu belum lagi dikira yang bekerjaya.

4. Suami mampu dari segi zahir dan batin. Jika si suami itu mampu untuk memberikan nafkah zahir batin, maka si suami mungkin menggunakan pilihan ini untuk memberi sebab kenapa ingin kahwin lagi.

No comments:

Post a Comment

ShareThis

Lagi Info Menarik

.. ..

My Blog List