PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

Wednesday, October 24, 2012

Lelaki HOT...

mungkin setengah individu tidak tahu bagaimana untuk menggayakan fesyen,dan sebagainya…
di sini juga di sedia kan tips untk mendapat kan perut yang menarik..cubalah lakukan tips seperti tersebut dalam masa 4~6 bulan pasti banyak perubahan yang ketara yang boleh kita lihat

 
1.Paling utama elakan dari memakai baju yang terlalu ketat kerana kamu hanya akan ‘mempamerkan’ kekurang yang ada di bahagia berkenaan

2.Pada masa sama,pakai pakaian yang ronanya lebih gelap seperti coklat,hitam,ungu,hijau gelap.Mainan warna terang secara tidak langsung mampu menyembunyikan bentuk fizikal tubuhmu itu.

3.Dalam memilih corak baju yang sesuai, lelaki yang mempunyai masalah perut buncit disaran mengenakan baju yang mempunyai corak yang menegak.

4.Kurangkan juga memakai baju yang berleher bulat. Sebaliknya, pilihlah baju kemeja.Selain tampak kemas, ia juga mampu memberi ilusi gaya terhadap penampilanmu.

5.Pastikan juga kamu memakai seluar yang lebih longgar bagi memudahkan kamu untuk bergerak. Seluar yang ketat hanya akan membatasi pergerakan kamu lebih-lebih lagi selepas kamu mengambil menu makanan yang berat seperti nasi.


6.Ramai lelaki yang agak liat untuk melakukan senaman kerana kekangan masa.Pun begitu,apa kata setiap kali sebelum dan selepas bagun dari tidur, lalukan berberapa senaman rengangan khusus untuk mendapatkan tubuh badan yang tegap.

7.JOGGING !! ia juga adalah cara paling efektif dalam mendapatkan bentuk badan yang ideal.Kalau sudah namanya lelaki,tidakah badan yang tegap menjadi idaman kamu?

8.Disiplin dirimu agar tidak mengambil menu yang berta sebelum tidur.Ini kerana,makanan berat yang diambil sejurus sebelum tidur mampu meningkatkan risiko perut buncit.

No comments:

Post a Comment

ShareThis

Lagi Info Menarik

.. ..

My Blog List