Monday, August 12, 2013

Gempar: Kerani sekolah Mati di Bom

Apalah nak jadi dgn malaysia ni. Banyak kes bunuh sejak dua menjak ni. Lepas tembak, Main pakai/guna bom pula. Terus maut kena bom tu.
ikhsan KosmoOnline

Terbaru kes bom oleh kerani sekolah di Tumpat, Kelantan. Mayatnya terburai di perut dan putus dua Tangannya. Laporan berita cakap tangan sahaja parah. Dalam berita mayatnya ditutup dgn payung, kain batik dan surat khabar, ni mesti mayatnya tak sempurna.


Takziah untuk yg pergi. Berita tergempar ini berlaku pada waktu kita menyambut hari raya Aidilfitri. Mungkin bukan mangsa yg nak ditujukan, Tapi abg iparnya kerana abg iparnya itu polis dan bom diletak di atas kereta iparnya itu.
Berita lanjut klik sini : http://adf.ly/774761/www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=0812&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_01.htm

Mcmn ye. Dulu kes bunuh, potong dan bakar je. Terbabit pun org2 kaya je. Sekarang orang biasa pun kena, Mungkin nak tuju kepada polis. Takut la nak duduk rmh besar / Pakai kereta besar.

3 comments:

  1. Macam pertama kali dengar main letup guna bom ni. Ingatkan guna bom ni kat movie je. Tak sangka kat m'sia juga ado.

    ReplyDelete
  2. Ajaib, macamana bahan letupan boleh ada sampai boleh dibom orang pula. Tapi kalau orang nak buat jenayah ni, terus jadi 'bijak' kemain.

    ReplyDelete
  3. Ziarah pagi salam ukhuwah from INDONESIA.

    ReplyDelete

ShareThis

Lagi Info Menarik

.. ..

My Blog List