PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

Wednesday, June 4, 2014

Apakah dia Malaysia Chabor

Joyce Chu, yang berusia 17 tahun penyanyi YouTube sensasi dari Johor Baru, membuat gelombang di Internet dengan video Malaysia Chabor (gadis Malaysia).

Hanya seminggu selepas ia dimuat naik, lagu itu telah melonjak naik, dengan nilai mengejutkan 2.3 juta viewer dan semakin bertambah.

Dalam lagu itu, yang ditulis dan digubah oleh penyanyi rap Namewee - penulis lagu , Joyce memberitahu penonton bahawa dia adalah " Chabor Malaysia " dan bukan Korea, kerana banyak yang mengandaikan beliau macam penyanyi korea.



"Saya dari JB , sebuah tempat dekat Singapura. Saya seorang gadis Malaysia sebenar. Saya tahu kimchi rasanya lazat, tetapi kegemaran saya adalah cendol dan keropok ," katanya dengan bangganya menyanyi semasa bermain gitar kecil itu.

Selain itu, Joyce juga telah dimuat naik banyak video lain nyanyiannya ke akaun YouTube beliau. Liriknya ada dalam video tersebut,jom layan...


Ramai yang mengatakan beliau memgambil kefamousan k-Pop untuk berjaya. Tapi tidak dipedulikan olehnya. Yang pasti video ini terus melonjak naik

No comments:

Post a Comment

ShareThis

Lagi Info Menarik

.. ..

My Blog List